Podstawa prawna
Filia Domu Pomocy w Spychowie

Wycieczka nad morze

06.09.2016 14:47:06

Korzystając z pięknej wrześniowej pogody udaliśmy się na długo wyczekiwaną i wymarzoną wycieczkę nad Morze Bałtyckie. Wczesnym rankiem zapakowaliśmy wszystko co niezbędne na taka wyprawę i wyruszyliśmy w drogę. Najpierw zatrzymaliśmy się w Sztutowie, tam zwiedziliśmy muzeum Stutthof – na terenie dawnego obozu koncentracyjnego. Przewodnik, który oprowadzał naszą grupę przybliżył wszystkim historię miejsca tragedii tysiąca ludzi, którzy byli ofiarami nazistów w okresie II wojny światowej.
Kolejnym punktem naszej wycieczki była nadmorska miejscowość Jantar, tam w Ośrodku Wypoczynkowym „Viva” czekał na nas smaczny obiad. Po posiłku udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy delektować się słońcem oraz kąpielą w morskie bryzie. Zbieraliśmy muszelki, a co niektórym udało się znaleźć też bursztyny. Znalazł się również czas na zakup pamiątek, kart pocztowych oraz lodów. Niestety czas nieubłagalnie szybko uciekał, trzeba było wracać do Domu. Pełni wrażeń, zadowoleni i szczęśliwi czekamy na kolejną wyprawę.