Podstawa prawna
O nas w mediach
Dom Pomocy Społecznej w Szczytnie
Filia Domu Pomocy w Spychowie

KRYNICA MORSKA - WYCIECZKA!!!

12.08.2013 09:47:20

„MORZE”

Morze w białych koronkach

Wiatr koronki poplątał,
poszarpał, potarmosił,
chociaż nikt go nie prosił!
Porozrzucał po piasku
koronki pełne blasku,
porozrzucał, zostawił

krótko nimi się bawił!!!

KRYNICA MORSKA - WYCIECZKA!!!

Korzystając  z pięknej, słonecznej pogody zaplanowaliśmy wycieczkę dla Naszych podopiecznych nad Morze Bałtyckie. 05 lipca 2013r  wczesnym rankiem wsiedliśmy do autokaru  wraz z opiekunami, i pojechaliśmy na upragnioną wycieczkę do Krynicy Morskiej. Pogoda nam dopisała, po przybyciu na miejsce, całą grupą  poszliśmy nad Morze. I zaczęło się….. kąpiele, hasanie po plaży, moczenie nóg w Morskiej bryzie fal po prostu istny ……relaks i odpoczynek!!!... Potem spacerkiem udaliśmy się do restauracji „Nadmorska” na oczekiwany  posiłek. Po obiedzie  każdy miał swój pomysł  na spędzenie wolnego czasu według swojego planu, jedni poszli  po raz drugi na plażę, inni wybrali się w poszukiwaniu  zakupu pamiątek z nad Morza. Gdy nadeszła godzina  powrotu do domu  twarze Naszych Mieszkańców posmutniały, tak nam się nie chciało wracać, z tak przepięknego miejsca jakim jest nasze Polskie Morze Bałtyckie. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Jastarni , aby zwiedzić  Latarnię Morską zrobiliśmy  sobie wspaniałe zdjęcia na pamiątkę i wolnym krokiem wróciliśmy do autobusu, gdzie nadszedł czas  powrotu do domu. Wyjazd do  Krynicy Morskiej  został zaliczony przez Naszych Mieszkańców  do najbardziej udanych, mamy cichą nadzieję, że wrócimy tam jeszcze nie raz!!!...